Whatsapp status

8:08 AM

C: *made a whatsapp status* Aku nak jadi baik. I want to improve myself to be better. Can you help me? Only you can see this story. 

F: Sure I can help you. What is it?

C: Aku ada benda nak bincang sikit. Ingat nak buat open table. Haaa takut tak?

F: Hahahaha takut lah juga. Apa dia?

C: Nantilah. Lepas aku habis paper hari Jumaat ni. Nanti aku rehat la kejap lepas paper, boleh call.

F: Oh, okay.

*lepas habis paper hari Jumaat*

F: Wei, kata nak cakap something. Bagitahu lah.

C: Alaaa yang tu nantilah. Lepas aku habis paper next week. Tinggal sikit je. 

F: Hahaha, okay.

*lepas habis semua paper*
*lepas bercuti di Cameron Highlands*

F: Weii, kata nak bagitahu sesuatu haritu. Apa dia?

C: Alaaa apa ek? Aku dah lupa lah. Takpelah, tak payah ingat.

You Might Also Like

0 ,185 komen

Follow Me On Facebook

Follow Me On Twitter

Popular Posts