Touched.

10:53 AM

It's 1.21 am. And I'm still here, on my bed, trying to search and figure out something that very core in my mind and my head.

Not too sleepy but struggling though, to make this post up. It is somehow.. addicting. Wuuuu.

Yes. I know aku ade dua presentation esok. Presentation IRK and Law. Hope can make it properly eventhough diri sendiri tahu tak banyak buat preparation bcs we kept delaying and postponing things! So yeah. Bare with it Ferra!

Tapi. Bukan hal ni yang aku nak cerita.

Beb. I am so touched beb. Terharu sangat sebab aku dikurniakan dan dikelilingi dengan orang yang ambil berat pasal aku. Yes, memang lah aku tak berapa nak 'gemar' orang nak caring ni. Tapi kalau dh ramai sangat, korang boleh buat aku rapuh dan cair, tahu?

Regarding my status on FB. Yes. Aku mengaku aku yang menulis post tu. Betul2 lahir dari lubuk hati dan minda aku. Cerita dia sekarang, bukan pasal aku. Tapi pasal orang lain. Tapi bila aku buat 'sesuatu' tu, jadi benda tu pun ade kena mengena dengan aku juga. Aku pun dah terkena. Aku dah masuk dalam trap yang aku pasang sendiri. Sebab tu aku tulis 'senjata makan tuan'.

Jadi bila status tu dh dibaca ramai, maka ramai juga la yang tanya ke aku. Ataupun. Diorg tanya orang2 yang dekat dengan aku.

"Ada apa dengan Fara?"
"Fara okay ke tak?"

Jadi benda ni membuatkan aku terharu la. Nak tahu sebab apa?

Sabihah mesej aku, dia tanya "Fara okay ke tak? Kalau ade apa apa masalah, bagitahu je."

Abang Halmie mesej aku jugak, "Fara, is everything alright?"

Maryam call aku, "Fara, kau kenapa? Kau okay ke tak? Status kau tu.. Kalau ade apa apa, bagitahu la."

My mom mesej, "Kau kenapa Fara?"

Iman lagilah, "Wuish kenapa ni Fara? Nanti cerita eh."

My senior sekolah, Syukri ni ha, dia ni selalu kerja dok stalk aku gamaknya, "Fara kalau tak okay jangan bunuh diri."

Dah kalau aku post status ke FB ni, maka ade la seniors yang tertanya tanya. Benda ni sampai PUSAT dah. Adohmak aii. -_-

Wakil Pusat tanya Abg Halmie. Yelah. Ape2 hal pasal adik2 kat UIA PJ, Abg Halmie la yg akan ditanya oleh Pusat. So that's why la Abg Halmie mesej aku tu. Tu yg Abg Halmie suruh Sabihah tanye aku pasal status tu.

Sumpah weyy. Tak sangka benda ni to the extent jadi lagu ni.

Em aku malas nak panjang kan hal yang tak sepatutnya korang concern. It is actually.. nothing. Hahaha korang pun tak tahu aku hadap masalah apa kan? Nyahahahaha. Tak yah tahu ler. Rasanya aku dh kabo ke mu haritu.

Malas nak cerita balik.

Malam ni sebenarnya aku ade discussion. Dan at the same time ade usrah umum jugak. Abg Halmie bentang. Jadi masa discussion tu, since aku dh siap part aku, aku mintak la izin drpd groupmate aku. Aku nak ke Annex kejap. Nak usrah sat.

Sweet kan aku?

Sanggup tinggal discussion sebab nak ke usrah. Em lama jugak la aku dlm usrah tu. Dah terkhayal dengan bebelan berisi Abg Halmie engkorang tu. Pkul 10.50 gitu, aku pergi balik discussion. Tolong groupmates aku yang tak siap lagi slide.

Few minutes later, diorg kata diorg tgh makan. Haa aku apa lagi. Mintak izin lagi sekali dengan groupmates utk dtg usrah lagi. Hahaha! Weyyy sanggup nye lah aku ni. Kan aku dah kata aku ni sweet.

So sampai je sana, aku tak makan sangat la. Aku kena suap je. Sbb entah la. Even kita dtg sekejap pun, kita rasa bahagia tau. Yelah kan. Team ni lah yang menyaksikan kejatuhan dan kebangkitan aku sebenarnya. Dah rapat. Ukhuwwah alhamdulillah mantap. Bila dtg sekejap je pun, rasa lah 'sesuatu' tu. Kita dapat rasa.

Usrah Umum. Pembentang: Halmie Azrie


Ukhuwwah. Bonding. Fraternity.

So lepas dh settle semua, aku pulang semula ke discussion aku. Kesian groupmates aku. Buat kerja tapi takde aku. Huhu. Maaf lerr. Okay okay. InshaAllah kita bole present dengan baik esok ye!

Bittaufiq Wannajah!

P/s: Gotta sleep. It's 1.51 already. My eyesss. Pray for us guys! ^_^



You Might Also Like

0 ,185 komen

Follow Me On Facebook

Follow Me On Twitter

Popular Posts