not yet washed up.

8:02 AM

i have not yet washed up. at time like this. dude, the new year has just begun!


and i don't wanna hear Tadashi said to me, "woww, washed up at 20" noooooo! T_T 

not yet la.

jam menunjukkan pukul 11.30 malam dan aku baru habis settle kan semua dokumen yang diperlukan untuk memohon mana-mana bantuan. yeaaa, macam biasa. salinan ic, sjil beranak, surat tawaran, and so on, so forth. 

i am exhausted tauuu :(

coz siang tadi aku tak tidur pun. aku just berehat dan baring-baring lepas balik Angsana tadi. Ya Tuhan, aku betul-betul penat ni. ni aku menulis ni sebab aku boleh luahkan dalam bentuk tulisan yang panjang-panjang, biar, aku nak bebel sorang-sorang kat sini. 

sebenarnya dokumen tu tak banyak pun. tapi bila memikirkan yang aku kena dapatkan pengesahan daripada ketua kampung la, ape benda la, which is diorang hanya bagi masa 1 minggu je?!

trust me, 1 week is not enough, but i do reallyyyy hope that i can do this. 1 week is sufficient for me to make these things up. to clear and clarify few things so i can get assistance financially during my first year degree. it's quite tough. i hope i can make this thing better for my younger sisters soon. most importantly, they just have to rajin bertanya la.

so that's why i asked a few questions to kak ika since she has guided me regarding all those assistance and scholarship and all. and i asked her to pray for my well-being. i'm hungry now baby. it's midnight already. how can i eat at time like this. don't wanna gain weight no more T_T

tapi despite settling up these documents and everything in between, aku sempat juga sorok-sorok log in FB, instagram and twitter, just in case, to cry kejap kat situ, raih simpati and all. and masih menunggu jugak advice drpd senior tercinta, which is dia cakap dia dah tulis reply dia yang panjang-panjang untuk aku, sekali laptop dia hang daaaa, jadi nanti jakgi time tengah tahajjud tu la nanti dia bagi. 

takde apa yang menarik sangat but i just wanna scroll the social medias and just waiting and hoping for something good happen to me, in order to boost my energy up, who knows kan? but nothing pun. except for some chit chat from my friends kat whatsapp. i've been missing them all. but i dont wanna lose to myself la. just enjoy their conversation and interrupted when in need. 

before semua benda ni terjadi, i called one of my friends la. omg, i really miss her voice!

dia je yang banyak tahu pasal semua rahsia aku. rahsia peribadi, rahsia personal, rahsia perasaan etc, sebab dia satu course dengan aku, satu bilik dengan aku, satu negeri pulak tu! and she is the first person i get to know in depth since we do have a lot in common. so yeahh. she is.

i miss her.

and others as well. 

okay stop lovey dovey. 

mata aku dah rabak ni. tapi malas pulak nak tutup laptop ni. kejap lagila. can i cry some more?

T______T

so besok aku dan anis akan ke sekolah lama aku sebab aku nak mohon jadi budak sekolah balik.

.......

.......

.......

.......

.......

noo, of course i'm kiddin'

aku cume nak mintak cop pengetua je. since pengetua ni pegawai gred A kan. lagi satu, aku tak kenal pengetua ni sebab dia baru. dan aku dpt tahu dari ustaz najah yang pengetua baru ni sempoiii, yelah tu. aku tengok kat fb pun bole tahan sempoi jugak dia ni. respect! 

aku cuma harap aku boleh nak keluarkan attitude aku yang suka mintak simpati dan tak tahu malu ni ke dia. apa tu org kata, jadi diri sendiri kan, hahaha! yelah tu, kang tak pasal-pasal dia tak suka, susah juga tu. inshaAllah semoga semuanya dipermudahkan la. 

paling penting, aku harap esok pengetua ni tak busy, dan ada masa untuk layan aku. :)

so lepastu inshaAllah la, aku akan ke BSN untuk beli no.pin utk apply ptptn pulak. dan seterusnya, ke kedai gambar untuk amik gamba aku yang terlebih comel ni dalam bentuk passport. takpe kan aku puji diri sendiri? korang tak sudi nak puji, biar aku yang angkat bakul okay. 

harap semuanya dipermudahkannnnn ya Allah!!!

happy new year's eve guys.



tulah. aku nak hug. tapi tak dapat. takpe. jumpa kat gombak nanti. k muahhh :*



You Might Also Like

0 ,185 komen

Follow Me On Facebook

Follow Me On Twitter

Popular Posts