Advantura

12:13 AM

Alangkah indahnya kalau setiap hari kita melalui siri advanture yang menarik dan memorable.

Contohnya macam harini dengan malam tadi

Benda simple je. Nak cari coklat cadbury Black Forest je kena lalu macam macam liku nak sampai ke kiosk UKC tu. Sekali datang sana takde pun coklat tu. Sedih juga la. Last2, si Fatin Nabilah Z yang belikan sebab aku buta tak reti nak cari posisi coklat tu kat mane. Tak boleh lupa.

Malam tadi pulak. Sebab anak katak. Anak katak je weyy dah boleh buat aku jerit macam orang gila. Aku tengah duduk kan. Tak ke gila dia pergi lompat ke aku. Katak ni buta ke apa? Aku bengang kau tahu. Punye la besar aku ni, dia nak jugak pergi ke aku. Kawan kawan dok pakat gelakkan aku. Haih sabo jelah.

Okay. Sebenarnya takde lah advanture sangat. Aku cerita ni more kepada babak babak yang berlaku dlm peristiwa semalam. Hiks.

Alhamdulillah harini dah settle Take-home test untuk STQ. Bersyukur sangat. Kita siapkan test tu kat Wendys je weii :')

Adventure tak semestinya hiking, jungle trekking dan swimming kan? Kat Universiti macam2 adventure kau bole jumpa dan kau bole hadap. Simple things pun can be considered as adventure. Haha.

Selamat beradvantura!

You Might Also Like

0 ,185 komen

Follow Me On Facebook

Follow Me On Twitter

Popular Posts