Warkah Me.

11:13 AM




Dengan ini saya menyatakan saya jatuh cinta. Iya, jatuh cinta dengan anda semua.

Saya jatuh cinta dengan semua manusia yang pernah buat dosa dengan saya, yang pernah membenci saya, yang pernah cuba jatuhkan saya dan yang pernah buat jahat dengan saya.

Malam ni, tiba tiba je rasa nak jatuh cinta dengan awak semua. Tanpa saya sedari, awak lah yang membuat saya lebih kuat sekarang. Awak lah sebenarnya yang telah membantu saya untuk berdiri dengan lebih kukuh dan lebih kuat menentang kejahatan depan mata.

Tanpa disedari juga, sebenarnya, benda yang tak elok dan yang jahat yang berlaku pada siri sendiri, adalah bepunca daripada seorang fara fasihah juga. Tak dinafikan.

Terima kasih telah memotivasikan saya, menginspirasikan saya, saya sayang anda semua.

Bukan setakat sayang, dah jatuh cinta!

Kalau diberi kuasa dan kelebihan, saya nak membahagikan diri saya kepada semua manusia manusia ni.

Kalau diberikan kuasa dan kelebihan juga, saya nak peluk dan cium anda semua. Saya harap saya mampu buat semua benda 'bodoh tapi cinta' ni ke awak semua. Tapi itulah. Tak termampu.


Banyak lagi kata kata luahan yang aku simpan. Ingin aku luahkan. Tapi pena tak membantu. Kata-kata juga tak mampu. Perasaan saja tak mampu. Ahh Tuhann. Dilema apa lagi ni.

Sekian warkah mengantuk fara pada malam ni. Semoga jumpa di lain hari.

Night! Assalamualaikum ^.^

p/s: Mohon seniors baik lelaki mahupun perempuan tak kacau hidup saya. Engkorang tengok gamba aku tu. Tengah senyum kan? Jangan risau tau. Aku selalu okayy.




You Might Also Like

0 ,185 komen

Follow Me On Facebook

Follow Me On Twitter

Popular Posts